Prvi kvartal uvek sa sobom nosi sumiranje I analizu prethodne kao I pripremu planova za predstojeću poslovnu godinu.
Imajući u vidu da su dugoročni ciljevi firme Plastik Gogić orijentisani ka kupcima I ispunjavanju njihovih najrazličitijih zahteva, trudimo se da opravdamo poverenje koje nam je ukazano širom sveta.
U 2019. je ostvaren 75% bolji poslovni rezultat u poredjenju sa 2018., pri čemu je izvoz učestvovao sa 90% u ukupnim prihodima.
Kada govorimo o najvažnijim tržištima od ukupno 55 na 6 kontinenata, pre svega mislimo na Rusiju, Poljsku, Italiju, Hrvatsku, Rumuniju, Češku, Belorusiju, Singapur, ali I niz drugih država.
Pripremajući se za nove izazove koji nas očekuju, uključujući I dalje investiranje u opremu I proizvodne kapacitete, nismo zaboravili na naš najvažniji resurs – zaposlene.
Čovek je centralna vrednost naše kompanije i strategijom razvoja su predvidjene mnoge novine.
Pored dve nove proizvodne hale, proširenja upravne zgrade I novog magacina, povećanja broja kancelarija I novog izložbenog prostora, mislili smo I na zadovoljstvo radnika, stvarajući bolje uslove za njihov rad I boravak.
U novembru 2019. je počela sa radom nova kantina, koja na jedan savremen način pruža uslugu ishrane za preko 175 zaposlenih u 3 smene. Moderan prostor, veliki izbor kvalitetnih jela, profesionalno osoblje sa kuvarima, automatizovan proces odabira i praćenja, samo su neke od odlika ovog sistema.
Posebno naglašavamo da smo počastvovani i ponosni što je posvećenost naših zaposlenih i održivost kvaliteta ponovo dovela do još jednog priznanja – „Oktobarske nagrade“ Opštine Inđija za ostvarene rezultate u privredi.
Dosadašnji rezultati i uspesi nas motivišu i daju vetar u leđa da I u novoj godini nastavimo istim ritmom – planiramo osvajanje novih tržišta, kupovinu novih mašina I razvoj novih proizvoda, kao na primer kanti za otpad od 60l, 80l i 360l sa točkovima.